Brev:
Fra skemad og videre til familiemad
14. februar 2016
Alder:
8 mdr.
Fra skemad og videre til familiemad
Hej Helen...
Min søn er nu snart 9 mdr og jeg synes vi er godt igang med både skemad og mad i stykker. Hans mad tar altid udgangspunkt i vores, men den mad vi spiser er også bare lidt nemmere at blende end at mose ;-)
Vi tilbereder næsten altid vores grøntsager i wok og der blir de ofte lidt mere sprøde end i ovn og når de koges. Vi spiser meget kål - hvilket jeg også synes han vil få svært ved at spise hvis det ikke skal blendes.
Vi spiser mange grøntsager og de traditionelle hofretter som pasta og kødsauce, lasagne og boller i karry har vi aldrig lavet. Vi vil gerne lave mad som vi selv har lyst til at spise men som er børvenlig også... Det er bare svært at mose wok.
Om sommeren spiser vi primært salater med tilbehør naturligvis....
Håber du igen kan hjælpe mig lidt videre...
Med venlig hilsen
mig